reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Valko

Marek Valko

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem, teda som...Do sveta starých máp môžete nahliadnuť TU a TU. Zoznam autorových rubrík:  Čriepky z histórieÚvahy a zamyslenia

reklama

Úvahy a zamyslenia

Šok v Bratislave alebo aj zlá reklama je reklama

Marek Valko

Šok v Bratislave alebo aj zlá reklama je reklama

V to horúce letné popoludnie som našiel jediné útočisko v skromnom tieni, ktorý mi neďaleko Hlavnej stanice v Bratislave poskytol menší strom. Autobus MHD, ako inak, odišiel len pred malou chvíľou, a tak musím čakať na ďalší.

  • 20. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 734x
  • 12
Euterpé, Thaleia a ich jesenné kopance

Marek Valko

Euterpé, Thaleia a ich jesenné kopance

Občas ma kopne niektorá z múz. Dnes už skôr hudobná, než tá písacia. Niekdy ma kopnú aj dve naraz a to je už teda niečo! Naposledy tomu tak bolo počas poslednej jesene. Niežeby to bolo nepríjemné, ale dostať kopanec od dvoch dám nemusí byť dvakrát výhra. A tak som to v jeden slnečný jesenný deň schytal od Euterpé (múza hudby) a Thaley (múza lyriky).

  • 24. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 618x
  • 2
Vážené slovenské televízie, patrí vám moje veľké „ďakujem“!

Marek Valko

Vážené slovenské televízie, patrí vám moje veľké „ďakujem“!

...alebo všetko zlé je na niečo dobré. Vážené slovenské komerčné televízie. Spadli ste do absolútneho morálneho bahna, z ktorého sa bude, zdá sa, dostať veľmi ťažké, ba priam nemožné. V tomto marazme ste sa ocitli len a len vďaka vašej ziskuchtivosti, ktorá nemilosrdne prevalcovala aj tie posledné zvyšky vašich morálnych hodnôt. Nechcem príliš moralizovať, ale postaviť svoje zisky na znevažovaní ľudskej dôstojnosti, zdôrazňovaní majetkových rozdielov či ponižovaní jedincov v spoločnosti je absolútne neprijeteľné. Takto by som mohol pokračovať ďalej, no prejdime k veci.

  • 6. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 22 387x
  • 150
Sme len zrnkom piesku v nekonečnom mori vesmíru

Marek Valko

Sme len zrnkom piesku v nekonečnom mori vesmíru

Fakt, že vesmír je nekonečný, je všeobecne známy. A vieme aj to, že "naša" Zem je len malou modrou bodkou v celej tejto prázdnote. Túto skutočnosť som si úplne predstavil až po zhliadnutí jednej známej (aj slávnej) snímky, ktorej je venovaný tento článoček.

  • 18. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 701x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu